5 Ekim 2013 Cumartesi

Gün 15 - Limanağzı - Boğazcık

Kaç km: 15 km civarı
Ne kadar sürdü: 8,5 saat (1-2 kaybolma dahil. Aslında 7,5-8 saat sürerdi)
Su: Su sıkıntısı olduğu söylenen bir etaptı ama 2 saat yürüyüp Fakdere mevkiine ulaşılıyor (çeşme görmedik ama evler ve bir tesis var; gerekirse takviye yapılabilir); ondan 2,5-3 saat sonra da Üzüm iskelesi denen yere varılıyor. İskele yok ama, şaşırmayın. Oraya da yakın zamanda bir çeşme yapılmış. Yani çok dolu çıkmaya gerek yok. Biz iki kişi 6,5 lt taşıdık. Boşuna sırtımızı ağrıttık. Bu arada Gün 13'te bahsettiğim Üzüm iskelesi burası. Çukurbağ'dan veya Kaş'tan çıkılıp, duruma göre burada kamp yapılabilir. Çok uygun. Denize de girilebiliyor falan... (Tesis vs yok yalnız, dikkat.)
Ekip: 2 kişi
Özel bir durum: Normalden biraz yavaş tempo ile gittik. Bir de hem su, hem diğer şeyleri fazla depolamışız. Çantam en ağır halindeydi (20 kg'dan fazlaydı), çok zorlandım. Bu da bizi yavaşlattı sanırım.
İşaretlemeler: Gayet iyi. Yalnız Fakdere mevkii çıkışında sıkıntı yaşadık. İşaret bulamadık ama bi kapıdan geçip yukarı doğru devam ettik (ki doğruymuş). Bi ara sola işaret vardı, oradan saptık ama 100 metre bile gitmeden tekrar toprak yola çıkardı bizi. Toprak yolu bırakmadan yukarı doğru devam edin siz, fazla işaret görmeyeceksiniz ama aldırmayın. Bir süre sonra Apolliani 9 km tabelasını görünce o yöne doğru devam edin. 

Bir de Boğazcık'a epey yaklaşınca bir yerde sıkıntı yaşadık ama buradan anlatması çok zor. Her yöne işaret var ve kafa karıştırıyor. Sadece şunu söyleyeyim; kaybolursanız toprak yolu bulun ve devam edin; Boğazcık'a ulaşırsınız.
Yol durumu: Gayet keyifli etaplardan biri. Başlarda kayalık zor bir alan var, 10-15 dk debeleniyorsunuz. Sonra pek sıkıntı yok.
Varılan yerde Market vs: Yok
Kalınacak yer: Köyün girişinde Ali's House pansiyon var, aslında bir köy evi. Yardımcı oluyorlar. Biz para vermeden evin önünde kamp kurduk; tuvaletten falan faydalandık. Hatta yemek bile ikram etti bize Kamile Abla. Oğulları Hüseyin de çok yardımcı oldu.
Diğer: Üzüm İskelesi dediğim yerde herhangi bir tabela vs yok ama düz bir alana geldiğinizde anlarsınız, diye düşünüyorum. Su var ama tam yolun üzerinde değil. Düz alana çıktıktan sonra, soldan geriye doğru toprak yol çıkıyor; o yola yönelin, 20 metre yukarıda çeşmeyi ve tuvaleti göreceksiniz.

--------------------------------------------------------------

Eğer bu blogdaki bilgiler işinize yaradıysa ve bana para veya başka bir armağan iletmek isterseniz şuradan ulaşırsınız di mi? emreertegun@gmail.com

3 yorum:

  1. Daha hepsini okumadım ama çok değerli bilgiler olduğunu hissediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla not edebildiğimi yazmıştım ((:

      Sil
  2. Bu blogda, tüm hayatımı değiştiren acil bir kredi deneyiminde bana yardımcı olan Bay Paco Kredi Şirketi hakkında bu harika referansı duyuruyorum. Faturalarımı ödemek için doğrudan paraya ihtiyacım vardı. Bir blogun Kredi alan kişilerin ifadelerini gördüğümde. Durumunuzu çözebilmenin hiçbir riski yok, Paco kredi şirketi kredilerin yardımıyla dünyadaki pek çok kişiye bu şekilde yardımcı oldu, çok şükür ki paco kredi şirketlerini ve egzersizini ve insanları nasıl yaptığını okudum. zengin olmak. Bazı yararlanıcıların referanslarına ekli Whats-app +18172866412 ile iletişime geçtim ve bugün buradayım, hepsi bana kredi vermeme yardım ettiği için dünya çapındaki Paco Loan Company sayesinde. Şimdi tüm finansal endişelerim bitti. Tek yapmanız gereken verilen e-posta adresine bir mesaj göndermek: pacoloancompany@gmail.com VEYA web sitesi: https://pacoloancompany.wixsite.com/my-site-1

    YanıtlaSil